fbpx
Matkailun tuotekehitys ja markkinointi - Visitmikkeli

Mikseri: Matkailun liiketoimintamahdollisuudet -tilaisuus

Tapahtuma alkaa: 06.05. @ 13:00
Tapahtuma päättyy: 06.05 @ 15:30
Tapahtumapaikka: Microsoft Teams -etäyhteys
Ilmoittaudu viimeistään: 04.05.2021 Siirry tästä ilmoittautumiseen.

Matkailuyrittäjä, mietitkö uusia liiketoimintamahdollisuuksia ja oheispalveluja? Matkapakettilaki, mitä tämä tarkoittaa?

Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy järjestää yhteistyössä Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulun, Etelä-Savon ammattiopiston ja Kilpailu- ja kuluttajaviraston kanssa matkailualan yrittäjille, niin pää- kuin sivutoimisille maksuttoman infotilaisuuden.

Kohderyhminä ovat matkailuyrittäjät, kesämökkien vuokraajat ja maatilayrittäjät, joilla on halu ja tarve laajentaa matkailun palvelutarjontaansa, esim. kalastuksen, pyöräilyn, lumikenkäilyn, hiihdon, luontoretkien ja ruokamatkailutuotteiden kautta.

Webinaarissa tarkastellaan uusia liiketoimintamahdollisuuksia matkailuyritystoiminnassa ja tuodaan esille tärkeitä, huomioitavia asioita otettaessa käyttöön uusia matkailun oheispalveluja, kuten matkanjärjestäjäoikeudet ja -velvollisuudet, lupakäytänteet, rekisteröinnit, vakuutukset. Esim. järjestettäessä ohjattuja pyöräretkiä tulee yrittäjällä olla matkanjärjestäjäoikeudet, ruokapalveluissa hygieniapassit ja alkoholiluvat.

Webinaarissa esillä matkapakettilainsäädännön käytäntöön soveltaminen, minkälaisia velvoitteita ja vaatimuksia EU:n pakettimatkadirektiivi tuo matkailualan yrityksille.

WEBINAARIN OHJELMA:

-Avauspuheenvuoro ja tervehdyssanat (Maisa Häkkinen, moderaattori, Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy)

-Ruokamatkailutuotteet ja -elämykset – mikä tärkeää, mitä huomioitavaa: uudet liiketoimintamahdollisuudet ja tuotteet, retki- ja luontoruokapalvelut, lähiruoka ja asiaan liittyvä lainsäädäntö. (Taina Harmoinen, Xamk)

-Matkailun ohjelmapalvelut oheistuotteena – uusia mahdollisuuksia matkailuyrittäjille: majoituspalvelut, kalastus, pyöräily, lumikenkäily, hiihto, retket, geopark-mahdollisuudet ym. (Niina Liukkonen, Esedu)

-Matkapakettilaki – mitä tarkoittaa matkailuyritykselle, mitä huomioitavaa, mm. lupakäytännöt, vastuut, velvoitteet, vaatimukset, vakuutukset, rekisteröinnit. (Linda Nystedt, Kilpailu- ja kuluttajavirasto).

-Yrittäjän puheenvuoro – Käytännön kokemukset matkanjärjestämisestä, matkapakettilaista ja uusien ohjelmapalvelujen kehittämisestä. (Sanna Korhonen, Hanhiniitty Ay)

-Vapaa keskustelu ja yhteenveto, yleisökysymysten läpikäyntiä. (Maisa Häkkinen ja luennoitsijat).

Tervetuloa!

Onko sinulla ennakkokysymyksiä puhujille? Voit lähettää ennakkokysymyksesi meille sähköpostilla sanna.paavilainen@mikseimikkeli.fi. 

Laiva kuvituskuva

Rahoitusmahdollisuudet kehittyville markkinoille

Tapahtuma alkaa: 13.04. @ 09:00
Tapahtuma päättyy: 13.04 @ 11:30
Tapahtumapaikka: Zoom-etäyhteys
Ilmoittaudu viimeistään: 12.04.2021 Siirry tästä ilmoittautumiseen.

Tarjolla rahanarvoista tietoa. Mitä rahoitusta viennin tukemiseen tai investointiprojekteihin kehittyvillä markkinoilla on tarjolla? Mistä löytää tarjouskyselyjä yrityksellenne? Mistä voi löytää asiakkaita kehittyvillä markkinoilla?

Kotimaista ja kansainvälistä julkista projektirahoitusta on tarjolla runsaasti, mutta mahdollisuudet tunnetaan huonosti.

Paneelityyppisessä webinaarissa kuullaan kattava katsaus eri rahoitusmahdollisuuksista ja rahoituksen hyödyntämisestä konkreettisten esimerkkien kautta. Tilaisuudessa jaetaan myös käytännönläheinen käsikirja eri rahoituslähteiden ja instrumenttien käytöstä.

Webinaari on suunnattu vientimarkkinoilla jo toimiville sekä sinne tähtääville yrityksille, jotka ovat kiinnostuneita hyödyntämään kotimaista ja kansainvälistä julkista projektirahoitusta erityisesti kehittyvillä markkinoilla sekä aihepiiristä kiinnostuneille muille toimijoille.

Webinaarin juontaa Pekka Saavalainen Segno Oy:stä.

Webinaaria seuraa rahoitusklinikka tarjoten yrityskohtaisia tapaamisiin asiantuntijoiden kanssa. Rahoitusklinikalle ilmoittaudutaan erikseen sanna.riihinen@manageast.fi tai 050 512 0093

Virtuaalinen Zoom-tapahtuma nauhoitetaan.
Kysymyksiä voi esittää ennakkoon sekä livenä chatissa.

Osallistumislinkki lähetetään osallistujille tapahtumaa edeltävänä päivänä.

Ilmoittaudu mukaan 12.4. mennessä.

Ohjelma

Lataa ohjelma ja puhujaesittelyt sähköisessä muodossa tästä.

 9.00 Tilaisuuden avaus

 9.05 Suomen rooli kansainvälisessä projektirahoituksessa (Matti Vanhanen, valtionvarainministeri, ennakkonauhoite)

9.10 Ulkomaankaupan ja kehitysyhteistyön ajankohtaiset asiat (Ville Skinnari, kehitysyhteistyö- ja ulkomaankauppaministeri, ennakkonauhoite)

 9.15-10.45 Paneelit

Tuotteen ja palvelun viimeistely vientikuntoon

  • Alustus rahoituslähteistä (BF, ELY)
  • Case-esimerkki, Harri Haavikko Oy, kahdessa vuodessa ideasta vientituotteeksi julkisen tuen avulla (croom.fi)
  • Paneelikeskustelu tuotteen ja palvelun viimeistelystä vientikuntoon

Markkinaselvitykset, asiakas- ja partnerihaku, hankinnat 

  • Alustus rahoituslähteistä ja julkisista hankinnoista (Finnpartnership, YK-ostot, EBRD)
  • Finnpartnership esittely (Senni Muiniekka)
  • Case-esimerkki, EkoRent Oy, liiketoiminta Keniassa ja kokemukset liikekumppanuustuen käytöstä alkuvaiheen hankerahoituksena
  • Paneelikeskustelu käytännön toteutuksesta

Markkinoille meno ja käytännön toimenpiteet

  • Alustus rahoituslähteistä (NEFCO)
  • Case-esimerkki, Sweco Finland Oy, miten PK-yritys voi päästä mukaan laajoihin infrahankkeisiin kehittyvillä markkinoilla
  • Paneelikeskustelu käytännön toteutuksesta

10.45 Rahoituskäsikirjan julkistaminen ja esittely

11.15 Miksei mennä maailmalle?

  • Tilaisuuden rahoitusklinikat ja niiden teemat
  • Loppukeskustelu ja tilaisuuden päätös

Tule myös rahoitusklinikalle 19.4 – 29.4.2021

Varaa 30 minuutin aika rahoitusklinikalta koskien seuraavia rahoituslähteitä:

  • YK:n ostot/hankinnat
  • Finnpartnership
  • NEFCO
  • Business Finland
  • ELY-keskus

Lähetä max. yhden A4-sivun kirjallinen selostus rahoituksen tarpeesta vähintään 48 tuntia ennen toivottua klinikka-aikaa. Näin hyödynnämme ajan tehokkaasti. 

Klinikat: 30 minuuttia välillä 19.4 klo 13.00 – 29.4 klo 16.00

Varaa aika osoitteesta: sanna.riihinen@manageast.fi tai 050 512 0093

 Tilaisuus järjestetään osana Biotalous ja Cleantech Miniklusteri: vienti ja kansainvälistyminen sekä Navitas Kehityksen NewTech EAKR-hankkeita.

Euroopan unionin aluekehitysrahaston logo ja vipuvoimaa-logo.

Sosiaali- ja terveyspalveluita perinteisin keinoin ja uusin tvistein

Tapahtuma alkaa: 27.04. @ 14:00
Tapahtuma päättyy: 27.04 @ 15:00
Tapahtumapaikka: Webinaari
Ilmoittaudu viimeistään: 23.04.2021 Siirry tästä ilmoittautumiseen.

Tervetuloa Sosiaali- ja terveyspalveluita perinteisin keinoin ja uusin tvistein webinaariin 27.4.2021 klo 14-15. Asiantuntijoina Johanna Jauhiainen, toimitusjohtaja UPharma Care Oy, henkilöstöjohtaja Hoivakehitys Oy ja Mika Lemettinen, toimitusjohtaja Hoivakehitys Oy. Liiketoimintajohtaja UPharma Care Oy.

UPharma Care on maaliskuussa 2020 perustettu yritys. Toimimme tällä hetkellä Suomessa, mutta tulemme tarjoamaan maailmanlaajuisen mahdollisuuden hyödyntää tarjoamiamme palveluita.

Haluamme olla edelläkävijöitä siinä mitä teemme, ja tuottaa innovatiivisia palveluita, jotka tunnetaan laadusta. Palvelumme erottuvat joukosta helppokäyttöisyytensä ansiosta ja tulevat ratkaisemaan jokaisen arkisia haasteita. UPharma Caren ensimmäinen tuote on sähköinen lääkehoidon sovellus (UPharma App). Sama sovellus pitää sisällään myös mahdollisuuden hallita rokotetietoja ilmaiseksi. Hoitoalan ja markkinoinnin osaamisen lisäksi yrityksen omistajilla on taustalla vahvaa osaamista johtamistyöstä. Tiimi tunnetaan ainutlaatuisuudestaan ja positiivisesta tekemisestä.”

Hoivakehitys on sote-alan vahva osaaja, jolla on yhtiönä luja ammattitaito ja osaaminen. Yritys tuottaa monipuolisesti sosiaali- ja terveysalan palveluita, tarjoten asiakaslähtöisiä ja laadukkaita palveluita asiakkailleen: aikaa ja huolenpitoa. Yrityksen palveluvalikoimaan kuuluu sosiaali- ja terveyspalveluiden lisäksi erilaiset koulutuspalvelut sekä kuntien kumppanuus.  Hoivakehityksen toimintaa ohjaa ratkaisukeskeisyys, joka tuottaa hyötyä ja hyvää kaikille osapuolille, sekä tilaajille että palvelun käyttäjille. Työelämän ja työn kehittäminen ovat yritykselle merkityksellistä ja siksi Hoivakehitys on onnistunut työssään. Yritys on perustettu vuonna 2019, mutta sillä on vahvat juuret taustallaan jo vuodesta 1999 alkaen.

Ilmoittaudu mukaan webinaariin pe 23.4.2021 mennessä osoitteessa: https://bit.ly/3ruYfw9

Webinaarin osallistumislinkki lähetetään ilmoittautumisen yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiin ma 26.4.2021.

Lisätietoja:

Kirsi Mättölä, kirsi.mattola@mikseimikkeli.fi, p. 044 036 1606 ja Veera Manninen, veera.manninen@mikseimikkeli.fi, p. 050 478 0771

Brändin kirkastaminen -verkkovalmennus

Tapahtuma alkaa: 15.04. @ 14:30
Tapahtuma päättyy: 15.04 @ 16:30
Tapahtumapaikka: Webinaari
Ilmoittaudu viimeistään: 08.04.2021 Siirry tästä ilmoittautumiseen.

Tervetuloa Brändin kirkastaminen -verkkovalmennukseen to 15.4.2021 klo 14:30-16:30!
Valmennus toteutetaan Teamsissa, ja se on osallistujille maksuton.

Valmennuksen tavoitteena on syventää ymmärrystä brändistä ja brändäyksestä. Kaksituntisen aikana käsittelemme muun muassa seuraavia aiheita:

  • Mitä brändi tarkoittaa ja mistä tekijöistä se muodostuu?
  • Mikä on brändin merkitys kuluttajalle ja yritykselle?
  • Mikä on tarinan merkitys brändäyksessä?
  • Miten brändi liitetään osaksi yrityksen strategiaa?

Valmennuksen aikana annetaan esimerkkejä tunnetuista brändicaseista ideointia ja tiedon soveltamista varten.

Valmennus on ensisijaisesti suunnattu hyvinvointi- ja terveysteknologia-alan yrityksille, mutta mukaan ovat tervetulleita myös muiden toimialojen edustajat.

Ilmoittautuminen to 8.4. mennessä osoitteessa: https://link.webropolsurveys.com/S/D2D5E1F1DDC445D2.

Valmentaja: FT, palvelumuotoilun kouluttaja Marjo Kamila.

Lisätietoja valmennuksesta:

Kirsi Mättölä, kirsi.mattola@mikseimikkeli.fi, p. 044 036 1606

Veera Manninen, veera.manninen@mikseimikkeli.fi, p. 050 478 0771

Valmennus toteutetaan ReissuEllu – hyvinvointia kehittävä liikkuva oppimisympäristö -hankkeen puitteissa.

Webinaarisarja: Kiertotalouden innovaatioalustat edistämässä liiketoimintaa ja koulutusta – Innovation Platforms Boosting Business and Education in the Frames of Circular Economy

Tapahtuma alkaa: 10.03. @ 10:40
Tapahtuma päättyy: 31.03 @ 12:30
Tapahtumapaikka: Webinaari
Ilmoittaudu viimeistään: 30.03.2021 Siirry tästä ilmoittautumiseen.

Tule kuulemaan monipuolisia ja ajankohtaisia asiantuntijaesityksiä kiertotalouden innovaatioalustoista sekä siitä, miten ne edistävät alan liiketoimintaa ja koulutusta ja mitä mahdollisuuksia ne tarjoavat. Webinaarisarja koostuu neljästä asiantuntijaluennosta alla olevan aikataulun mukaisesti.

Webinaarit toteutetaan suomalais-venäläisenä yhteistyönä ja niissä on englanti – venäjä tulkkaus.

1st webinar: EcoSairila Innovation Platform, Panu Jouhkimo, Mikkeli Development Miksei Ltd

  • March 10th, 2021 at 10.40-11.40 (EET)/ 11.40-12.40 (MSK) remotely

2nd webinar: Foresight technologies in innovative development forecasting,  Dr. Daria Mironova, Itmo University.

  • March 17th2021 at 10.40-11.40 (EET)/ 11.40-12.40 (MSK) remotely

3rd webinar: Create value with Circular Business Models, Jyri Arponen, Senior Lead, Sustainability Solutions, The Finnish Innovation Fund Sitra

  • March 24th2021 at 10.40-11.40 (EET)/ 11.40-12.40 (MSK) remotely

4th webinar: How to enhance cooperation between educational organizations and companies in the frames of circular economy? – Innovative platforms in the frames of circular economy. Case example Metropolia/ Business avenue. Antti Tohka, Innovation director, Metropolia University of Applied Science

  • March 31st2021 at 11.00-11.30 (EET)/ 12.00-12.30 (MSK) remotely

 

Voit valita, tuletko kuuntelemaan kaikki luennot vai osallistutko vain johonkin tiettyyn. Ilmoittaudu tästä linkistä https://forms.gle/j86bXWJXKbnpqVV69

Webinaarisarja toteutetaan osana Bisnestä bioteknologiasta ja kiertotaloudesta hanketta (KS 1699 BBC1- Business in Biotechnology and Circular Economy), jota rahoitetaan Kaakkois-Suomi – Venäjä CBC 2014-2020 rajat ylittävästä yhteistyöohjelmasta.

Lisätietoa: saija.tillgren@mikseimikkeli.fi

https://biocircularbusiness.com/events/save-the-dates-innovation-platforms-boosting-business-and-education-in-the-frames-of-circular-economy-webinar-series/

ENI-CBC ohjelmalogo

KATE (Kansainvälisten tulijoiden työllistymisen tukeminen) -hankkeen päätösseminaari

Tapahtuma alkaa: 24.03. @ 09:00
Tapahtuma päättyy: 24.03 @ 14:30
Tapahtumapaikka: Webinaari
Ilmoittaudu viimeistään: 23.03.2021 Siirry tästä ilmoittautumiseen.

KATE-hankkeen loppuseminaarin tavoite on käsitellä muun muassa sulautuvia palveluita ja toimintamalleja maahan muuttaneiden henkilöiden työllistymisen, kouluttautumisen ja yrittäjyyden edistämiseen. Seminaari on kohdistettu aiheesta kiinnostuneille yritysten ja oppilaitosten edustajille sekä muille yhteistyökumppaneille ja asiasta kiinnostuneille.

VERKKOYHTEYS: https://link.otavia.fi/kate

OHJELMA

09.00 Aamiaistarjoilu ja verkostoituminen

10.00 Seminaari/webinaarin avaus,

Jukka Pehkonen, toimitusjohtaja, Famitech

Matalan kynnyksen palveluita kansainvälisille tulijoille

10.05 Tuisku Jähi, yhteisötoiminnanjohtaja, Mimosa

Jaana Dammert, hankekoordinaattori, Essote maahanmuuttopalvelut

10.35 Fulvio Rizzo, projektipäällikkö, Otavia

Työnhaku- ja työllistymispalvelujen edistäminen

10.45 Niina Koponen, asiakaspalveluvastaava, Mikkelin kaupungin työllisyyspalvelut

11.05 Riitta Lappi, asiantuntija, Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy

11.15 Tauko

Koulutuspolkujen edistäminen

11.30 Timo Häkkinen, projektiasiantuntija, Etelä-Savon ammattiopisto, ESEDU

11.50 Brigitta Létai, hanketyöntekijä, Otavia

12.00 Lounastauko

Yrittäjyyden edistäminen

13.00 Veysi Zengil, yrittäjä, Angela Kebab-Pizzeria, Mikkeli

13.20 Kirsi Mättölä, yrityskehittäjä, Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy

PANEELIKESKUSTELU:

Kansainvälisten osaajien työllisyyspalvelut tulevaisuudessa

13.30 Irja Sokka, johtava asiantuntija, Etelä-Savon ELY-Keskus

Anu Yijälä, tutkija, Helsingin kaupunki

Tanja Manner, projektipäällikkö, Vetovoimaa kansainvälisistä osaajista VeKO-hanke

Ragnar Luur, asiantuntija, EURES

Burhan Alkilani, henkilöasiakas, KATE-hanke

14.20 Päätössanat

Lisätietoja: Riitta Lappi, 0440 361 621 tai riitta.lappi@mikseimikkeli.fi

Biokaasun tuotanto -teemainen suomalais-pietarilainen asiantuntijawebinaari

Tapahtuma alkaa: 03.03. @ 14:00
Tapahtuma päättyy: 03.03 @ 16:00
Tapahtumapaikka: Webinaari
Ilmoittaudu viimeistään: 02.03.2021 Siirry tästä ilmoittautumiseen.

Mikkelin kehitysyhtiö Miksei ja GNF järjestävät ENI-yhteistyössä biokaasutuotantoon liittyvän asiantuntijawebinaarin Biogas production – SME-size businesses in mind 3.3.2021.

Tilaisuus toteutetaan ZOOM-alustalla. Konsekutiivitulkkaus (osittainen) Englanti-Venäjä. Esitysmateriaalit englanniksi. 

Agenda:

14:00 – 14:10 Opening and participants introduction round, Evilina Lutfi, GNF

Biogas production – existing examples from 4 regions:

14:10 – 14:20 The Kukkuroinmäki biogas plant – fuel from local waste, Mari Ilvonen, Customer service and communication manager, Etelä-Karjalan Jätehuolto – Waste management company of South Karelia

14:20 – 14:30 St. Petersburg: Alexandra Zabelina, Polygon “Novy Svet-ECO”, ITMO University

14:30 – 14:40 Helsinki-Uusimaa:  Gareis Christoph, HSY

14:40 – 14:50  Mikkeli, Panu Jouhkimo, Programme Coordinator – EcoSairila Development Platform – Blue Economy Mikkeli Water Hub, Mikkeli Development Miksei Ltd.

Biogas production – business views

14:50 – 15:10  Biogas refinery, Tiia Montonen, Project Engineer, Biohauki Oy

15:10 – 15:30  Pascier process, Jaakko Kuntonen, CEO, Nanopar Oy

What about research and education? Couple examples

15:30 – 15:40 Monitoring of biogas emissions from a landfill of municipal solid waste using sensor system. Olga Sergienko, Alexandra Zabelina, ITMO University,

15:40 – 15:50 Student’s project on biogas production from sawdust, Timo Seuranen, Metropolia UAS

Ilmoittautuminen 2.3.2021 asti seuraavasta linkistä  https://forms.gle/i7xNs41bMQNvM5BQ8

Tervetuloa!

Lisätiedot: saija.tillgren@mikseimikkeli.fi tai +358 50 387 2691

Maksuton digi-info: Asiakasymmärrys verkkokaupan menestyksen tekijänä

Tapahtuma alkaa: 18.03. @ 09:00
Tapahtuma päättyy: 18.03 @ 11:30
Tapahtumapaikka: Webinaari
Ilmoittaudu viimeistään: 15.03.2021 Siirry tästä ilmoittautumiseen.

Digi-info keskittyy asiakasymmärrykseen ja asiakaskokemukseen. Tule kuuntelemaan kuinka kartutat asiakasymmärrystä ja muutat hyvän asiakaskokemuksen myynniksi. Inspiroivat puhujat ja esimerkit antavat käytännönläheisiä vinkkejä, joita voit toteuttaa oman yrityksesi toiminnassa.

1. Asiakasymmärryksen ja -kokemuksen tärkeys digitaalisella aikakaudella

Vaihtoehtojen kasvaessa ja digitalisaation tuodessa yhä enemmän mahdollisuuksia, nousee asiakaskokemus merkittäväksi erottautumistekijäksi ja kilpailueduksi yrityksille.

  • Kuinka kartuttaa asiakasymmärrystä?
  • Kuinka muuttaa hyvä asiakaskokemus myynniksi verkkokaupassa tai yrityksen verkkosivuilla?

Kouluttaja: Sani Leino, Social Company Oy, https://www.sanileino.com/

Sani Leino sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja, joka tunnetaan energisistä ja mukaansatempaavista myyntivalmennuksista ja myynnin motivaatiopuheista. Hän on tunneälykkään myyntityön ja sosiaalisen myyntityön (Social Selling) valmentaja. Sani on ollut myös mukana kirjoittamassa Viiden tähden asiakaskokemus (2017) ja Myyntikirja (2020) -kirjoja.

2. Helvettiin koko asiakaskokemus

Loppu jargonille. On aika siirtyä sanoista tekoihin.

  • Miten muodostaa selkeä roadmap asiakaskokemuksen kehittämiseen?
  • Miten viedä muutos läpi organisaation ja miten asiakaskokemus näkyy jokaisen arjessa?

Vastauksia kysymyksiin mitä, miksi, miten ja yllättäviä esimerkkejä asiakaskokemustiedon luovasta käytöstä eri toimialoilla.

Kouluttaja: Henna Ojala, Muutostoimisto Tuleva, http://muutostoimistotuleva.com/

Henna Ojala on strategi, asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen huippuosaaja. Hän on työskennellyt globaalisti toimivissa organisaatioissa strategia-, johto- ja kehitystehtävissä, mm. maailman johtavassa asiakaskokemusyrityksessä, HappyOrNotissa.

3. Yrityscase: Kruunupuisto

Punkaharjulainen Kruunupuisto-yritys kertoo verkkosivu-uudistuksestaan, jonka tavoitteena on selkeyttää asiakkaan ostopolkua ja parantaa asiakaskokemusta.

 

TOTEUTUSAJANKOHTA TO 18.3.2021 klo 9.00 – 11.30

Digi-info toteutetaan verkossa. Ilmoittautuneille lähetetään linkki webinaariin ilmoittautumisajan päätyttyä.

Ilmoittaudu mukaan ma 15.3. mennessä: https://forms.gle/n7Q5eZH12knCcrYW8 

Digi-info on osallistujille maksuton, tervetuloa mukaan!

LISÄTIETOJA: Anna-Maija Torniainen, Digiportaat-hanke, anna-maija.torniainen@xamk.fi

Tekoälyn ja robotiikan lyhyt oppimäärä: teoriasta käytäntöön -webinaari

Tapahtuma alkaa: 22.04. @ 14:00
Tapahtuma päättyy: 22.04 @ 15:30
Tapahtumapaikka: Webinaari
Ilmoittaudu viimeistään: 20.04.2021 Siirry tästä ilmoittautumiseen.

Mitä tekoäly on? Miten kone oppii?

Datasta tekoälyyn: Miten ja miksi?

Avaamme käytännönläheisin esimerkein teknologian avaamia mahdollisuuksia

Ilmoittaudu mukaan webinaariin ti 20.4.2021 mennessä osoitteessa: https://bit.ly/3anMfXj

Webinaarin osallistumislinkki lähetetään ilmoittautumisen yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiin ke 21.4.2021.

Koulutus on ilmainen.

Koulutuksen järjestää ReissuEllu – Hyvinvointia kehittävä liikkuva oppimisympäristö -hanke.

Lisätietoja: Kirsi Mättölä, kirsi.mattola@mikseimikkeli.fi tai 0440 361 606