Koulutuksen sisältö:
- Kokonaisvaltainen ja arvostava asiakkaan kohtaaminen palvelupoluilla
- Asiakas omaan palveluunsa osallistujana
- Aktiivinen asiakas palvelun käyttäjänä
- Asiakas palvelun kehittäjänä
- Asiakas yhteiskunnallisena vaikuttajana
Koulutuksen tavoite: Osallistuja perehtyy asiakasosallisuuden periaatteisiin, tavoitteisiin, ulottuvuuksiin ja keinoihin. Hän tuntee osallisuutta lisääviä työmenetelmiä ja saa valmiuksia moniasiantuntijaiseen verkostotyöhön.
Kouluttajat: Heli Peltola, tutkimuspäällikkö, YTM, Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu Oy
Kohderyhmä: Sosiaali- ja terveysalan ammattilaiset, alan opiskelijat ja muut asiasta kiinnostuneet
Ilmoittautuminen koulutukseen etukäteen alla olevan linkin kautta:
https://link.webropolsurveys.com/S/E3DF67E87C863FC2
Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuessa annettuun sähköpostiosoitteeseen.
Koulutus on maksuton. Koulutuksen järjestäjä on ReissuEllu- hyvinvointia kehittävä liikkuva oppimisympäristö/Essote. Koulutuksessa kerätään osallistuvilta tiedot EU-lainsäädännön mukaiset ESR-hankkeeseen osallistuvan henkilötason tiedot.
Lisätietoja: sointu.pajunen@essote.fi