Valmennuksen kohderyhmä on hyvinvointi- ja terveysteknologia-alan yritykset sekä muut kiinnostuneet. Valmennus soveltuu myös tutkimustyötä aloittavien eri alojen opiskelijoille.
Asiakkaiden ja sidosryhmien kokemusten ja mielipiteiden selvittäminen on tärkeää, jotta pystytään ratkaisemaan liiketoiminnan haasteita ja kehittämään toimintaa asiakaslähtöisesti. Tieto asiakkaiden ajatuksista on tarpeellista, jotta yritykset ja organisaatiot voivat menestyä tulevaisuudessa.
Ymmärrä asiakastasi -valmennus ohjeistaa, miten asiakaskokemusta voi kerätä eri menetelmin ja millaisia vastauksia asiakasymmärryksen keräämisen tulisi tuottaa. Valmennuksessa ohjeistetaan, miten saatua materiaalia eli aineistoa voi tulkita ja käyttää hyväkseen.
Valmennus kohdistuu laadulliseen aineistoon. Samoilla menetelmillä voidaan saada selville myös omien työntekijöiden ajatuksia ja kokemuksia. Näin saatua aineistoa voidaan käyttää muun muassa työilmapiirin ja yrityskulttuurin kehittämiseen.
Asiantuntijana on FT, palvelumuotoilun kouluttaja Marjo Kamila. Valmennuksen sisältö:
– Haastattelut ja kyselytutkimukset
– Havainnointi
– Tarinat ja muita luovia menetelmiä
– Digitaalisten kanavien asiakaskokemuksen mittaaminen
– Olennaisten asioiden esiin saaminen aineistoista
Tilaisuus on maksuton ja sen järjestää ReissuEllu – Hyvinvointia kehittävä liikkuva oppimisympäristö -hanke. Tervetuloa!