Yhä useampi yritys tarjoaa asiakkailleen erilaisia digitaalisia palveluita: Asiakkaan on mahdollista vierailla verkkosivustoilla, asioida verkkokaupassa, hyödyntää erilaisia sovelluksia sekä osallistua verkkovalmennuksiin.
Edellä mainittujen digitaalisten palveluiden palvelumuotoilussa käytetään samoja periaatteita, prosessia ja menetelmiä kuin minkä tahansa palvelun muotoilussa. Tämä valmennus keskittyy digitaalisten palveluiden muotoilun erityispiirteisiin, jotka on hyvä huomioida digipalveluita kehitettäessä. Valmennuksessa tutustutaan erilaisiin sovelluksiin ja menetelmiin, jotka sopivat digitaalisten palveluiden muotoiluun. Saat valmennuksessa vinkkejä erilaisista työkaluista sekä esimerkkejä niiden käytöstä, joita voit hyödyntää oman digipalvelusi palvelumuotoilussa.
AIKA JA PAIKKA: Ti 7.9.2021 klo 13-16, Teams. Osallistumislinkki lähetetään maanantaina 6.9. osallistujille.
KOHDERYHMÄ: Hyvinvointi- ja terveysteknologia-alan yritykset sekä muut aiheesta kiinnostuneet.
ILMOITTAUTUMINEN: To 2.9. mennessä osoitteessa: https://link.webropolsurveys.com/S/9247336E3C3A9898
HINTA: Valmennus on maksuton
VALMENNUKSEN SISÄLTÖ
- Digitaalisten palveluiden muotoilun erityispiirteet
- Nykytilanteen analysoinnin menetelmät
- Asiakasymmärryksen kiteytys
- Digitaalisten palveluiden konseptointi
- Digitaalisten palveluiden prototypointi ja testaaminen
- Design sprintit
LUENNOITSIJA
Palvelumuotoilija Piia Innanen / Palvelumuotoilu Palo Oy. Piialla on yli 25 vuoden kokemus digitaalisten palveluiden kehittämisestä ja käyttäjäkokemuksen suunnittelusta. Piia on keskittynyt viimeiset 8 vuotta palvelumuotoiluun. Palvelumuotoilun menetelmät, asiakasymmärryksen syventäminen ja uusien palvelukonseptien luominen ovat tulleet Piialle tutuiksi kymmenien palvelumuotoiluprojektien vetäjänä. Piia on myös kokenut kouluttaja ja palvelumuotoilutyöpajojen vetäjä.
JÄRJESTÄJÄ
Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy / ReissuEllu – Hyvinvointia kehittävä liikkuva oppimisympäristö -hanke.