Viestintä näkyy viivan alla. Kun yritys saavuttaa omalla alallaan auktoriteetin eli ajatusjohtajuuden, on asiakkaiden vakuuttaminen ja kaupankäynti helpompaa. Jopa 72 % päättäjistä kertoo siirtyvänsä ostopolulla suoraan kaupantekovaiheeseen, mikäli katsoo myyjän olevan alansa ajatusjohtaja.
Valmennuksesta osallistujat saavat käytännön vinkkejä siihen, miten ja millä keinoin omaa ajatusjohtajuutta rakennetaan ja miten ajatusjohtajuuden avulla lisätään tuotteiden ja palveluiden kysyntää. He oppivat tunnistamaan omaa liiketoimintaansa tukevat viestikärjet ja ymmärtävät, miten asiantuntijasisältö auttaa hankkimaan uusia ja hoivaamaan jo olemassa olevia asiakkaita.
Koulutus sopii erityisen hyvin pienyrityksille, ja mukana on käytännönläheisiä esimerkkejä elävästä elämästä.
SISÄLTÖ
- Mitä on ajatusjohtajuus?
- Ajatusjohtajuuden hyödyt ja edellytykset pienyrityksille
- Oman asiantuntijuuden rajaaminen ja viestikärkien valinta
- Kanavien, keinojen ja kohderyhmien valitseminen
- Toimialan luotaaminen ja kilpailijoista erottuminen
HINTA
Maksuton
LUENNOITSIJA
Kouluttajina toimivat strategisen markkinointitoimisto Unfair Lean Marketingin viestinnän asiantuntijat Ilona Mäki-Maukola ja Emilia Särkiniemi. Mäki-Maukola on in house -viestinnästä markkinointitoimistoon hypännyt viestijä, jonka sydän sykkii sisältömarkkinoinnille. Särkiniemi puolestaan on entinen toimittaja: hän tunnistaa salamannopeasti tilanteet, jotka saavat median kiinnostuksen heräämään.
JÄRJESTÄJÄ
Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy / ReissuEllu – Hyvinvointia kehittävä liikkuva oppimisympäristö -hanke
LISÄTIETOJA
Kirsi Mättölä, kirsi.mattola@mikseimikkeli.fi
Veera Manninen, veera.manninen@mikseimikkeli.fi