JOKAINEN TAPAHTUMA ON MEDIA, MITEN SITÄ HYÖDYNNETÄÄN?
Onnistunut tapahtuma edellyttää onnistunutta, merkityksellistä ja kohderyhmään osuvaa markkinointia ja viestintää niin ennen tapahtumaa, tapahtuman aikana kuin myös tapahtuman jälkeenkin. Palvelumuotoilun menetelmin toteutetussa työpajassa sovellamme hyviä käytäntöjä, case-esimerkkejä ja alan johtavia suosituksia. Kerromme myös omista tuotantokokemuksistamme miten hyvää tapahtumamarkkinointia ja -viestintää ja kampanjointia kannattaa tehdä ja kuinka markkinoinnin tuloksellisuutta on hyvä mitata.
TÄSSÄ TYÖPAJASSA
- Osallistujat saavat kokonaisvaltaisen katsauksen tapahtumamarkkinoinnin ja -viestinnän keinovalikoimista ja niiden hyödyntämismahdollisuuksista.
- Osallistujat osaavat tunnistaa ja arvioida omia valmiuksia, kyvykkyyksiä ja mahdollisuuksia kehittää omaa ja kumppaneiden kanssa tehtävää markkinointia ja viestintää.
- Osallistujat luovat työpajan aikana konkreettisen markkinointi- ja viestintäsuunnitelman.
Työpajan toteuttaa AVIDLY:n Juha Sorjonen ja Johanna Molin.
Juha Sorjonen on monipuolinen matkailualan konkari, jonka sydän sykkii kehityshankkeille ja vastuullisuudelle.
Juha on sertifioitu Visit Finland kouluttaja ja hänellä on ilmiömäinen kyky yhdistää tuloksekas markkinointi ja myynti.Johanna Molinilla on yli kymmenen vuoden kokemus viihde- ja matkailualan tapahtumista niin kotimaasta kuin ulkomailtakin.
Suomessa hän on järjestänyt mm. suosittuja, vapaaehtoisvoimin toteutettuja TEDx tapahtumia.
Osallistuminen on maksutonta.
ENNAKKOILMOITTAUTUMINEN 11.3.2022 mennessä.
Noudatamme voimassa olevia suosituksia koronaturvallisuudesta.
Peruutukset tulee ilmoittaa 14.3.2022 mennessä sähköpostitse: marle.kirvesniemi@mikseimikkeli.fi tai puhelimitse 050-5177 125/ Marle.