Lisätty todellisuus tuo valaisinpylväät vaivattomasti asiakkaan tilaan tarkasteltavaksi

Kangasniemeläiselle Tehomet Oy:lle on kehitetty uusi mobiilisovellus. Softability Studion ja Tehometin yhteistyön tuloksena erilaisten valaisinpylväiden sommittelu ja valaistusmahdollisuudet voidaan nyt tarkastella lisätyn todellisuuden avulla virtuaalisesti suoraan asiakkaan tilassa ilman raskaiden pylväiden siirtelyä.

Softability Studion Tehometille toteuttama mobiilisovellus toimii tuotekatalogina, joilla valaisinpylväitä ja niiden ominaisuuksia voidaan tarkastella käyttäjän valitsemissa paikoissa.

Toimijoiden yhteistyö lähti liikkeelle Mikkelin kehitysyhtiö Miksein järjestämästä Business Blenderistä, joka on säännöllisesti järjestettävä teknologia- ja teollisuustoimijoiden törmäytystapahtuma. Tapahtumaa järjestävät yhteistyössä Startup Akatemia ja TUMACO2 -hankkeet.

Katso koko uutinen:
http://softability.fi/blog/softability-toteutti-ar-mobiilisovelluksen-tehometille-tuote-esittelyyn/

Kuva: Tehomet / Softability


Uutisia

Saimaan matkailun markkinointipanostukset kantavat hedelmää

Saimaan kansainvälinen tunnettuus ja vetovoima ovat kasvaneet merkittävästi viimeisen vuoden aikana, mikä näkyy lisääntyneinä toimittajien ja matkanjärjestäjien vierailuna ja heijastuu matkailuyritysten varaustilanteeseen. Alueen yritysten, kehitysyhtiöiden, rahoittajien, Visit Finlandin ja muiden toimijoiden yhteistyöllä Mikkelin, Savonlinnan ja Varkauden seudulla on käynyt 102 toimittajaa pääsääntöisesti kansainvälisistä medioista (mm. Lonely Planet, Le Figaro, The Daily Telegraph, Elle France, Singapore Tatler ja Vanity Fair Italia). Alueella on vieraillut myös 21 ryhmää ja 155 henkilöä kansainvälisistä matkanjärjestäjistä. Yrittäjät ovat tyytyväisiä huomioon, ja kesä näyttää ennakkovarausten perusteella hyvältä. Pitkän aikavälin tavoitteena on tuplata nykyinen matkailutulo kestävän matkailun periaatteita unohtamatta. Lue lisää

Kiinan suurin online-matkatoimisto alkaa myydä laajasti Järvi-Suomea

Visit Finland, Järvi-Suomi ja Aasian suurin online-matkatoimisto, kiinalainen Ctrip ovat sopineet merkittävästä yhteistyöstä Järvi-Suomen markkinoimiseksi kiinalaisille kuluttajille. Järvi-Suomi ja saaristo ovat Kiinassa vielä tuntemattomia, mutta herättävät matkatoimistoissa suurta kiinnostusta. Kiinalaisten matkailu Suomeen kasvaa nyt muita Pohjoismaita nopeammin. Lue lisää